24 Mart 2009 Salı

travesti midyeci

midyeci esmeray bir travesti ama sahne şovlarıyla sivrilmeye başladı bende bubaşarısını teprik ediyorum esmeray helal olsun sevgilinde varmı kızErkek arkadaşım yok. Sevgilimin olmayışını hiçbir zaman dert etmedim. İnsanın yalnızlığa da ihtiyacı var. Gene de hayatımı seviyorum.Şimdi midye satmaya da, tiyatro yapmaya da devam ediyorsunuz.İkisine de devam ediyorum. Midye satarken hiç taciz yaşamadım ben. Sadece bir çocuk geldi, `Abla ihtiyacım var` dedi. `Evladım neye ihtiyacın var?` diye sordum. `Cinselliğe` dedi... Çocuğum manyak mısın? Travestiyim ya, ben bilirim... Ertesi gün o çocuk gelip benden özür diledi, sonra da haftada iki gün gelir oldu. Hatta bazen oturup sohbet ediyoruz. Çocukla kanki olduk yani...BİR YERDE MAHALLENİN NAMUSUYUM


ah kardeşim nekadar gurur duysa travestiler azdır sana helal olsunbe bupislikde tertemiz kalmışın oysabenim kirlermedxik yerim kalmadı sen mahallenin namusuiken ben mahallenin yüzkarasıyım ama hayat şartları beni buraya getirdi ama gururluyum senin gibileride olacak benim gibileride sana başarılar

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
ankara travestileri istanbul travestileri